Blog

De laatste blogs

  • Winacties op Facebook Iedereen kent ze, de Like&share-winacties waarbij een bericht gedeeld móet worden om kans te kunnen maken op een prijs. Maar wist je dat de Like&share-winacties verboden zijn door Facebook?
  • De emo-cultuur op de werkvloer Elk bedrijf heeft zijn eigen cultuur. Hieronder vallen alle normen en waarden van alle medewerkers. Deze cultuur is belangrijk en bepaalt hoe de werknemers denken, samenwerken en innoveren. Wanneer een werknemer een slechte dag heeft of beïnvloed wordt door een boze klant, dan kunnen er soms verhitte situaties ontstaan. Er zijn verschillende dingen waarop je kunt letten om de cultuur positief te houden.
  • Via via…nu nog steeds "Mond-tot-mondreclame vind ik nog steeds de fijnste manier om klanten binnen te krijgen,” hoor ik ontzettend vaak tijdens mijn trainingen. Het liefst willen we allemaal klanten die de salon bezoeken op aanbeveling van vriendinnen. Vaak is er dan al met passie over jou, je producten of werkwijze verteld en zijn eventuele bezwaren van tevoren weggenomen.
  • Profileer je niet te breed Veel schoonheidsspecialisten zetten breed in: ze kunnen alles. Maar zoeken klanten wel een schoonheidsspecialist die alles kan? De vraag die mij het meest gesteld wordt is nog steeds; “Hoe kom ik aan klanten?” Mijn antwoord zal nooit zijn; volg nog meer technieken, kies nog een merk enzovoorts.

Archief

Overige blogs

Aanmelden Nieuwsbrief