Blog

De laatste blogs

  • ON THE MOVE Zoals ik al eerder schreef, was ik vorig jaar bezig met een plan om met mijn bedrijf verder te kunnen groeien. Als je dat goed wilt doen, moet je eerst nadenken over waar je staat en vooral eerlijk én kritisch zijn.
  • Hoe kun je groeien met je bedrijf? In ons vak neem je door de hectiek van de dag meestal geen tijd om eens goed naar je bedrijf te kijken. Het is vooral veel doen, doen, doen….Toch is het goed soms wat afstand te nemen. Alleen al het bijwonen van een paar studiedagen of een beursbezoek kan ervoor zorgen dat je je eigen zaak in een ander perspectief ziet. Ook is het belangrijk een zakelijk netwerk op te bouwen. Het ontmoeten van andere ondernemers in je omgeving brengt je meestal veel nuttige, persoonlijke en leuke contacten.
  • EEN DIENSTVERBAND IS EEN SOORT HUWELIJK De meeste van mijn medewerkers zijn al heel lang bij me. Ik noem ze altijd mijn meiden of de Attirance Angels. Ik vind het echt super waardevol dat ze al zo lang bij me willen werken en het zegt ook iets over mij als werkgever denk ik. Een dienstverband is toch een soort huwelijk en ik vind oprecht dat de liefde van twee kanten moet komen. Ik probeer zoveel mogelijk mee te denken in hun werktijden, wanneer de dames vrij willen zijn, kan dat eigenlijk altijd. Ik probeer attent en belangstellend te zijn bij verjaardagen of wanneer er bij hen thuis iets speelt.
  • Meten is weten “Wat is de oplage?” -“7500.” “En wat is het bereik?” -“Eh… geen idee. Ik denk 40.000…” Bij mij is een mevrouw van een blad. Een voor de consument gratis mee te nemen magazine met leuke weetjes, artikelen, een puzzel en natuurlijk advertenties van bedrijven in de regio. Het is wellicht aantrekkelijk om naast alle online marketing, ook aan print marketing te doen.

Archief

Overige blogs

Aanmelden Nieuwsbrief

Agenda

  • Beauty Trade festival

    16 t/m 18 september 2017, Jaarbeurs Utrecht

    »